Cu toții am trecut prin pandemie, doar că am ales să privim lucrurile diferit. Unii au așteptat, iar alții au acționat. Printre cei care au acționat se numără și târgovișteanul Costin Simion.
Pe 28 martie 2020, Costin s-a decis să pună în practică o idee mai veche, care însă se potrivea perfect vremurilor – o băcănie online, cu livrare la domiciliul clientului.
“Copiii noștri rareori ajung să cunoască gustul adevărat al fructelor și legumelor autentic românești.
Când ne-am dat seama că vrem să le oferim produse cu adevărat sănătoase copiilor noștri, când am realizat cât de important este să eficientizăm activitatea de „a face piața” și când am realizat cât de mare nevoie au ai noștri fermieri de sprijin, s-a născut fermierbun.ro”
Cu rădăcini în Dâmbovița, dar locuind de multă vreme în București, Costin a creat o legătură între producătorul dâmbovițean și clientul bucureștean. “Nu vindem nimic din ceea ce nu am cumpăra pentru noi. FermierBun a fost mai întâi nevoie noastră de a oferi familiei o alimentație corectă și sănătoasă”
Așa a ajuns să livreze legume și verdețuri din Băleni și fructe și sucuri naturale pe de Valea Dâmboviței, clienților din capitală care doresc produse direct de la producătorul local, dar care nu pot ajunge la acesta. Platforma și-a dorit să aducă fermierii mici mai aproape de clientul final, spune Costin, care a reușit în cei doi ani să dezvolte un portofoliu de clienți fideli ai produselor fresh. Fermierbun.ro nu lucrează cu concepte pretențioase de tip bio sau eco, ci mai degrabă se bazează pe principiile agriculturii românești clasice în alegerea furnizorilor.
În timp platforma a diversificat oferta și cu produse de carne și brânză care provin din zona Jina (Sibiu) și pâine de Covasna. Iar fermierbun.ro are și o băcănie fizică în zona Ștefan cel Mare din București. Fără stocuri mari, mizând pe prospețime și calitate, dar și pe constanța asigurării produselor din ofertă, fermierbun.ro este un model de business de viitor, într-o lume în care timpul devine o resursă importantă și în care exigența clientului față de produs este în continuă creștere, din dorința de a-și asigura o alimentație cât mai sănătoasă.
Și cumva într-un mers firesc al lucrurilor, având bazele într-o perioadă dificilă, fermier bun este în aceste zile printre voluntarii care ajută cu hrană, jucării, rechizite și sprijin moral refugiații care ajung în Gara de Nord București.