S-a iscat în spațiul public o dezbatere aprinsă despre filmele românești și despre calitatea acestora. Noi nu o să vorbim astăzi despre lucruri negative, ori despre date tehnice, dar ne-am interesat și am aflat ce preferă târgoviștenii în materie de filme.
I-am rugat pe cei de la Cinematograful Independența să ne ofere câteva informații, așa că, astăzi vorbim despre impactul unui film de Oscar versus impactul unui film cu o distribuție cel puțin interesantă.
Primul pe listă: Romina VTM
Cu doar 7 difuzări în cinema, filmul românesc atât de criticat a strâns 1 949 de spectatori. Mai exact, circa 280 de bilete au fost vândute, în medie, pentru fiecare difuzare.
Avatar: Calea apei
Până acum, filmul a avut 16 difuzări în cinematograf care au strâns 5 841 de spectatori. Acest lucru înseamnă o medie de 365 de spectatori la fiecare difuzare.
Cele două filme încă rulează în cinema, iar cifrele se pot schimba, însă este evident pentru toată lumea că filmul care două nominalizări la Oscar a fost preferat și de târgovișteni.
Apropo de filme aspru criticate. Și Teambuilding a strâns destul de mulți târgovișteni în sala de cinema. Cu același număr de difuzări ca și Avatar, filmul a strâns 4 663 de spectatori, ceea ce înseamnă o medie de 291 de spectatori pe difuzare.
Dincolo de dezbaterile mai mult sau mai puțin avizate, modul de marketare și targetare al acestor filme a cântărit mult în alegerea făcută de spectatori, dar unii pot răsufla liniștiți știind că filmul de Oscar este marele câștigător al admirației publicului.
Voi ați fost la cinema să vedeți aceste film?